Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Ο ΚΌΣΜΟΣ ΜΑΣ ΣΉΜΕΡΑ


Ο κόσμος θέλει διχασμό
Και τρανοί το ξέρουν
Και όσο εμείς μαλώνουμε
Μνημόνια θα φέρουν

Μας στείλαν το survivor
Να μας απασχολήσουν
Και κάτι ανεγκέφαλους
Να μας κατηγορήσουν

Άλλοι φθονούν την πίστη μας
Προβάλουν το εγώ τους.
Σε αυτό υπάρχει λογική
Δεν έχουν το θεό τους

Προσβάλουν τις πολιτικές
Δικές μας πεποιθήσεις
Και σε κάθε συζήτηση
Έχουν μόνο αρνήσεις

Γιατί ποτέ δεν σκέπτονται
Ότι με αυτό το πάθος
Ίσως και το πιστεύω τους
Μπορεί να είναι λάθος

Άλλος μεγάλος διχασμός
Οι αθλητικές ομάδες
Που όταν ξεκινήσουμε
Μαλώνουμε βδομάδες

Εγώ στην πλάκα τα’ χω αυτά
Και κάντε μου τη χάρη
Γιατί κανείς δεν μου βαλε
Λεφτά στο μαξιλάρι

Η πιο μεγάλη μάστιγα
Το θέμα αυτό που καίει
Είναι όσους κατηγορούν
Αυτούς που είναι γκέι

Την είδε ό άλλος τιμωρός
Σαν να ήτανε Προκρούστης
Και στην πραγματικότητα
Αυτός είναι ο πούστης

Και όλοι τη λέξη σεβασμός
Την έχουμε ξεχάσει
Το μίσος και το διχασμό
Μας έχουνε περάσει

Μα εγώ θα είμαι πάντα εδώ
Με λέξεις να μιλάω
Και όσους με κατηγορούν
Εγώ τους αγαπάω!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου