Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

ΣΚΑΡΩΝΩ ΠΟΙΗΜΑ ΟΝΕΙΡΙΚΟ

Τον μήνα αυτό μου κόλλησε
Μια καινούρια λόξα
Θα γίνω λέει ποιητής
Και θ’ αποκτήσω δόξα

Και λέω «Χριστέ και παναγιά»
Και το σταυρό μου  κάνω
Ρε τώρα στα γεράματα
Όλους θα τους τρελάνω

Παίρνω μολύβι και χαρτί
Ποίημα να ξεκινήσω
Λίστα για ψώνια έγραψα
Και πήγα να ψωνίσω

Ρε αν δεν έχεις έμπνευση
να γράψεις, τι τα θες
α.. τώρα που θυμήθηκα
τελείωσε ο καφές

και εκεί που παίρνω υλικά
να φτιάξω ένα γλυκό
η τέλεια λέξη στο μυαλό
μου ήρθε. ΟΝΕΙΡΙΚΟ

 πω πω τι λέξη σκέφτηκα
τι ομορφιά, τι μπρίο
στοίχημα πως το ποιήμα μου
θα πάρει και βραβείο

άντε να κάνω γρήγορα
σπίτι για να γυρίσω
κι αμέσως το καινούριο μου
ποίημα να ξεκινήσω

θα είναι συγκινητικό
με δάκρυ και με πόνο
θα το ανεβάσω γρήγορα
και εν ευθέτω χρόνω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου