Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Ποιητής εκ του προχείρου
Έχων τη μορφή του χοίρου
Όπως λέει κι ο ποιητής
Του μυαλού μου πορθητής

Μπορεί του χοίρου τη μορφή
Εγώ να μη την έχω
Μα με την μύτη τη γαμψή
Σαν κόρακα με βλέπω

Το ξέρω ο αυτοσαρκασμός
Όλους σας αφοπλίζει
Και ότι κι αν λέτε ύστερα
Εμένα δε μ’ αγγίζει

Κι αν δεν υπήρξα ποιητής
Ούτε και λεξιπλάστης
Έχω άλλα χαρίσματα
Που μου’ δώσε ο πλάστης

Να έχω το γνώθι σαυτόν
Να ξέρω που βαδίζω
Και ποιοι είναι φίλοι, ποιοι οι εχθροί
Εγώ να το γνωρίζω

Πολλά να γράψω και να πω
Να ξέρετε πως έχω
Μα ένα άλλο χάρισμα
Είναι το να προσέχω

Γι αυτό. Το ότι μου συμβεί
Το παίρνω εγώ για πλάκα
Και άλλοι ας διακριθούν
Στο ρόλο του μαλάκα


Αυτά λοιπόν είχα να πω
Και κάτι τελευταίο…….
«ρε εσύ αυτό που έγραψα
Είναι πολύ ωραίο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου