Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

ΚΟΛΑΚΕΣ


Και να ‘μαι τώρα πάλι εδώ
Με αυτό εδώ το ποιήμα
Και μέσα από τον τοίχο μου 
Ψάχνω να βρώ το βήμα


Να εκφράσω ένα παράπονο
Για κάτι που ενοχλεί
Πολλοί το αντιλαμβάνονται
Κανείς δεν ομιλεί

Και όποιος από ευγένεια
Δε θέλει να μιλήσει
Ας πάρει αυτό το ποίημα μου
Να το κοινοποιήσει

Πολλά από τα ποιήματα
Έχουν συνεργασίες
και πρέπει όλοι να ‘χουνε
επιδοκιμασίες

μπορεί να μη ακούγετε
από εδώ η φωνή μου
μα ο γραπτός ο λόγος μου
θα βγάλει την οργή μου

Που κάποιοι δεν βάζουνε μυαλό
Κι ακόμα συνεχίζουν
Να κάνουνε διάκριση
Και μας να μας τα πρήζουν

Να κάνουν τζάμπα σχόλια
Χωρίς να την διαβάζουν
την όμορφη ανάρτηση
Και εμάς να νευριάζουν

Μα ίσως δεν κατάλαβαν
Ότι με αυτόν τον τρόπο
Τα like και τα σχόλια
Ποτέ δεν πιάνουν τόπο

Και όποιος με τον τρόπο αυτό
Κάνει δημόσιες σχέσεις
Άμα θα γίνει αρεστός
Εμένα να με χέσεις


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου